logo
ArEn

نتایج جست و جو:

27

تعداد نتایج:

27

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر کیفیت خدمات اصلی، رابطه ای و ملموس بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ کیفیت خدمات اصلی ؛ کیفیت خدمات رابطه ای ؛ کیفیت خدمات ملموس

نویسندگان: رضایی ، مسعود ؛ آندرواژ ، لیلا

ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

کیفیت خدمات موضوعی بسیار مهم در فرآیند حرکت موفقیتآمیز یک شرکت در دنیای اقتصادی امروز محسوب میشود. فراهم کردن کیفیت بالای خدمات، شانس بازگشت مجدد مشتری به شرکت را افزایش میدهد. هدف تحقیق حاضر، بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران میباشد. در تحقیق حاضر، کیفیت خدما... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی اثرات نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی : بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزی

کلیدواژه: افزایش مشتری ؛ جذب مشتری ؛ رایانش ابری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: رضایی ، فرشته

ناشر: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات

یکی از شاخصه های اصلی کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. با توجه به رشد سریع در کسب و کار الکترونیک، فناوری اطلاعات برای ایجاد بهره وری وتراکنش های موثر میان سازمان ها به یک نیاز بسیار ضروری تبدیل شده است. در نتیجه، رایانش ابری((CC2 یک فاکتور بسیار مهم برای رسیدن سازمان ها به عملکرد بهتر به ش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

شناسایی نظام بانکداری بدون ربای ایران و آسیب شناسی سپرده های قرض الحسنه در این نظام بانکداری (مطالعه موردی: بانک مسکن)

کلیدواژه: آسیب شناسی ؛ ربا ؛ قرض الحسنه ؛ نظام بانکداری

نویسندگان: رضایی، دکتر امیر

ناشر: پژوهش و مطالعات اسلامی

سالیان متمادی است که سنت پسندیده قرض الحسنه به شکل خودجوش و مردمی میان ایرانیان رایج است. با این حال، براساس اطلاعات موجود، نخستین صندوق قرض الحسنه به صورت نهاد مردمی و سازمان یافته در سال 1348 و در یکی از مساجد جنوب تهران تاسیس شد. با تصویب و اجرای قانون عملیات بانکداری بدون ربا در سال 1363 قرض الح... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

طراحی مدل اولویت بندی استراتژی‌های نوآوری خدمات مالی جهت افزایش مزیت رقابتی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ) پیشنهاده

کلیدواژه: استراتژی نوآوری خدمات مالی ؛ مزیت رقابتی

نویسندگان: رهبری، مسعود

ناشر: موسسه آموزش عالی شاهرود، گروه حسابداری

 در مباحث توسعه روستایی و کشاورزی یکی از را ه ‌ حل ‌ های رفع مشکل مالی کشاورزان ، ا عطای اعتبارات خرد است . این امر به ویژه پس از اینکه تصمیم ‌ گیران برنامه ‌ ریزی کشاورزی به نتایج منفی برنامه ‌ های اعتباری نظارت ‌ شده مستقیم پی ‌ بردند، بیشتر ملموس گردید. لذا شیوه پرداخت اعتبارات به کشاورزان از شکل... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل